2020 be a blooming flower 🌹

Szczęśliwa i niezmiernie wdzięczna za kolejny rok mojego życia.

Dziękuję za kolejne doświadczenia, lekcje i każdy przeżyty dzień i spełnione marzenia.

Za moje dwie pierwsze książki i masę pomysłów na kolejne.

Żegnam cię roku 2019, będę cię dobrze wspominać.

Przygotowałeś mnie na kolejne ciekawe chwile, nauczyłeś cierpliwości i tego by zwolnić. Jeśli nasze cele udaje się zrealizować to super, jeśli nie, to też dobrze. Na nie kiedyś też nadejdzie czas.

Zamykam oczy i widzę piękny rok, który właśnie prawie minął, a przed sobą widzę kolejny, który postaram się przeżyć jak najlepiej.

Czuję, że w tym roku przygotowałam dobry grunt i zasadziłem ziarenka, które zaczynają kiełkować.

Witaj roku 2020, rozkwitający kwiecie, który będzie rosnąć swoim tempem.

***********

Happy and extremely grateful for another year of my life.

Thank you for all experiences, lessons and dreams fulfilled.

For my first two books and lots of ideas for the next ones

I say goodbye to 2019

You prepared me for another interesting moments, taught me patience and how to slow down. If our goals are achieved, that’s great, if not, that’s good too. 

I close my eyes and see a beautiful year that has almost passed, and in front of me I see another that I will try to experience the best.

I feel that this year I prepared a good soil and planted seeds that are beginning to sprout.

Hello 2020, a blossoming flower that will grow at its own pace.

90722A7D-1F05-4259-8263-104B710A5CBD 1

 

2020 be a blooming flower

Leave a comment