katikuturu project for this year / projekt katikuturu na ten rok

Ostatni rok był dość intensywny, w pozytywnym jego słowa znaczeniu.

Powstało wiele ilustracji, miałam kilka wystaw, wydałam moje dwie książki, które prezentowałam w rożnych miastach Polski.

Przeprowadziłam też wiele warsztatów artystycznych z młodszymi i starszymi studentami.

No i poznałam wiele ciekawych osób,  z którymi chcemy połączyć siły i działać jak najwięcej tworząc sztukę i tym samym pomagać innym.

Wszystko to utwierdziło mnie tylko w przekonaniu, że wiele lat temu obrałam dobrą drogę i połączenie moich dwóch pasji; kreacji plastycznych i podróży sprawia nie tylko mi radość ale również pozwala mi na pomaganie innym.

Zawsze mówię, że w grupie siła, kiedy więc odkryłam PATRONITE uświadomiłam sobie, że to jest dokładnie to czego szukałam. To cudowna platforma, dzięki której można wspierać lub/ i być wspieranym.

Warto mieć cele i marzenia. Wiadomo, że czasem nie jest łatwo je realizować ale myślę, że trzeba działać i się nie poddawać. I jeśli tylko jest to możliwe pomagać innym.

Dobro przyciąga dobra, a nawet najmniejszy gest jest w stanie zmienić świat na lepsze.

https://patronite.pl/Katikuturu

Leave a comment